Gå til hovedindhold

Hyrevognsudvalget for Greve og Solrød kommuner

Hyrevognsudvalget administrerer hyrevognsordningen i Greve og Solrød Kommuner som et fælleskommunalt samarbejde

Indhold

    Hyrevognsudvalget administrerer hyrevognsordningen efter bestemmelserne i lov om hyrevognskørsel, bekendtgørelser om hyrekørsel, kørselsreglement, takstreglement m.v.

    Udvalgets arbejde omfatter også udstedelse af bevillinger, oprettelse af holdepladser og fastsættelse af takster.

    Greve Byråd har valgt følgende medlemmer, som Greve Kommunes repræsentanter i udvalget:
    Byrådsmedlem Latifa Ljørring (V) latl@greve.dk
    Byrådsmedlem John T. Olsen (A) jto@greve.dk

    Henvendelse sker direkte til Hyrevognsekretariatet (Solrød Kommune), Amalie Miltersen, Borgerservice - telefon 56182050 eller mail ako@solrod.dk

    Kørselsreglement for taxikørsel i Greve og Solrød kommuner

    Taxiadministration

    Sidst opdateret: 23. august 2021

    Kontakt

    Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening

    Borgerservice

    Rådhusholmen 10
    2670 Greve

    Telefon: 43 97 97 97

    Send Digital Post (kræver NemID)