Kontakt
Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening
Hyrevognsudvalget administrerer hyrevognsordningen i Greve og Solrød Kommuner som et fælleskommunalt samarbejde
Hyrevognsudvalget administrerer hyrevognsordningen efter bestemmelserne i lov om hyrevognskørsel, bekendtgørelser om hyrekørsel, kørselsreglement, takstreglement m.v.
Udvalgets arbejde omfatter også udstedelse af bevillinger, oprettelse af holdepladser og fastsættelse af takster.
Greve Byråd har valgt følgende medlemmer, som Greve Kommunes repræsentanter i udvalget:
Byrådsmedlem Latifa Ljørring (V) latl@greve.dk
Byrådsmedlem John T. Olsen (A) jto@greve.dk
Henvendelse sker direkte til Hyrevognsekretariatet (Solrød Kommune), Amalie Miltersen, Borgerservice - telefon 56182050 eller mail ako@solrod.dk
Sidst opdateret: 23. august 2021
Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening