Gå til hovedindhold

Skriv til Greve Kommune

Når du skriver til Greve Kommune skal du benytte Digital Post frem for e-mail, så dine personoplysninger ikke falder i de forkerte hænder.

Billede af kasse, hvor der står "Digital Post - fra det offentlige".

Som borger kan du sende og modtage Digital Post til/fra Greve Kommune på en sikker måde via din digitale postkasse på borger.dk:

Send Digital Post via borger.dk

Læs mere

Hvis du har generelle henvendelser, der ikke indeholder personoplysninger, kan du sende en e-mail til vores hovedpostkasse:

raadhus@greve.dk

BEMÆRK: Denne e-mail postkasse kan ikke håndtere sikker kommunikation, og din henvendelser må derfor ikke indeholde personoplysninger.

Personlige, fortrolige eller følsomme oplysninger er for eksempel dit personnummer, dine bankoplysninger eller oplysninger om helbred og sociale forhold.

Læs mere: Hvad er personoplysninger (Datatilsynets hjemmeside)

Svarfristen på skriftlige henvendelser afhænger af det enkelte sagsområdes kompleksitet.

Praksis er, at hvis endeligt svar ikke kan gives inden for rimelig tid, så sendes en kvitteringsskrivelse med orientering om, hvornår endeligt svar kan forventes.

Som virksomhed kan du sende og modtage Digital Post til/fra Greve Kommune på en sikker måde via din digitale postkasse på virk.dk.

Send Digital Post via virk.dk (kræver MitID)

Læs mere: Digital Post på virk.dk

BEMÆRK: Denne e-mail er KUN til brug for Greve Kommunes samarbejdspartnere indenfor den offentlige og private sektor, der har etableret et system til afsendelse og modtagelse af sikre e-mails.

sikkerpost@greve.dk

HUSK at beskeder med personfølsomt indhold, skal sendes med Digital Post.

Læs også

Kontakt og åbningstider for Borgerservice og rådhus

Her finder du åbnings- og telefontider for Greve Kommunes Borgerservice og rådhus.

Sidst opdateret: 7. november 2024

Kontakt

Greve Kommune (Borgerservice og rådhus)

Rådhusholmen 10
2670 Greve

Telefon: 43 97 97 97