Kontakt
Visitationen
Træffes: mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet kl. 09.00 - 12.00.
Greve Kommune søger frit valgs leverandører til levering af madordning
Greve Kommune skal skabe grundlag for borgernes frie valg af leverandører af personlig pleje og praktisk hjælp, herunder levering af madordning. Det frie valg indebærer, at borgerne skal kunne vælge mellem mindst to leverandører af madordning. Den ene leverandør kan være i form af frit valgs bevis.
Det frie valg af leverandør tilvejebringes på følgende måde i Greve Kommune:
Det frie valg betyder, at borgerne får mulighed for frit at vælge, hvem der skal levere den hjælp, som kommunen har tildelt den enkelte borger. Frit valgs leverandører er derfor ikke garanteret en minimumsomsætning på den aftale, de indgår med kommunen.
Ønsker din virksomhed at levere madordning som frit valgs leverandør i Greve Kommune, skal du ansøge om at blive godkendt.
Anmodningsskemaet (bilag 1) skal udfyldes og indsendes på mail til sundhedogpleje@greve.dk. I emnelinjen skrives ”Anmodning om godkendelse som frit valgs leverandør til madordning”.
På baggrund af anmodningsskemaet vurderer Greve Kommune virksomhedens egnethed.
Egnethed vurderes med afsæt i følgende krav godkendt af Greve Kommunes Byråd:
Hertil kommer leverandørens besvarelse af spørgsmål i anmodningsskemaet.
Greve Kommune godkender leverandører af madordning under godkendelsesmodellen to gange årligt med opstart af aftalen den 1. januar og 1. juli.
Ansøgningsfristen i 2024 er:
Den 1. oktober 2024 kl. 12.00 for leverandører, som anmoder om godkendelse med opstart 1. januar 2025.
Ansøgningsfristen i 2025 er:
Den 1. april 2025 kl. 12.00 for leverandører, som anmoder om godkendelse med opstart 1. juli 2025.
Greve Kommune går i udbud med området i 2025 med forventet kontraktstart pr. 1. februar 2026.
Forinden underskrift af aftale skal godkendte leverandører fremsende nedenstående dokumenter elektronisk til Greve Kommune:
Vær opmærksom på at afsætte tid til indhentning af serviceattest.