Kontakt
Visitationen
Træffes: mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet kl. 09.00 - 12.00.
Greve Kommune søger frit valgs leverandører til hjemmepleje
Ansøgning om at blive frit valgs leverandør
Greve Kommune skal skabe grundlag for borgernes frie valg af leverandører af personlig pleje og praktisk hjælp (hjemmepleje). Det frie valg indebærer, at borgerne skal kunne vælge mellem mindst to leverandører af hjemmepleje, hvoraf den ene leverandør kan være kommunen.
Det frie valg af leverandør tilvejebringes på følgende måde i Greve Kommune:
Det frie valg betyder, at borgerne får mulighed for frit at vælge, hvem der skal levere den hjælp, som kommunen har tildelt den enkelte borger. Frit valgs leverandører er derfor ikke garanteret en minimumsomsætning på den aftale, de indgår med kommunen.
Ønsker din virksomhed at levere 1) personlig pleje, praktisk hjælp og overdraget sygepleje eller 2) kun praktisk hjælp som frit valgs leverandør i Greve Kommune, skal du ansøge om at blive godkendt.
Anmodningsskemaet (bilag 1) skal udfyldes og indsendes på mail til sundhedogpleje@greve.dk. I emnelinjen skrives ”Anmodning om godkendelse som frit valgs leverandør”.
På baggrund af anmodningsskemaet vurderer Greve Kommune virksomhedens egnethed.
Egnethed vurderes med afsæt i følgende krav godkendt af Greve Kommunes Byråd:
Hertil kommer leverandørens besvarelse af spørgsmål i anmodningsskemaet.
Greve Kommune godkender leverandører under godkendelsesmodellen to gange årligt med opstart af aftalen den 1. april og 1. oktober.
Ansøgningsfristen i 2024 er:
Den 15. januar 2024, kl. 12.00 for leverandører, som anmoder om godkendelse med opstart 1. april 2024.
Den 15. juli 2024, kl. 12.00 for leverandører, som anmoder om godkendelse med opstart 1. oktober 2024.
Forinden underskrift af aftale skal godkendte leverandører fremsende nedenstående dokumenter elektronisk til Greve Kommune:
Vær opmærksom på at afsætte tid til indhentning af anfordringsgaranti og serviceattest.
Bilag 1 Anmodningsskema - personlig pleje, praktisk hjælp og overdraget sygepleje
Bilag 3 Krav til leverandøren af personlig pleje, praktisk hjælp og overdraget sygepleje
Bilag 4 Indsatser overdraget sygepleje
Bilag 5.3 Kompetenceskema ufaglært
Bilag 6 Indsatser under serviceloven (SEL)
Bilag 7.1 IT Sikkerhedspolitik
Bilag 7.2 IT Sikkerhedspolitik Bilag 8A
Aftale for leverandører af personlig pleje, praktisk hjælp og overdraget sygepleje
Databehandleraftale for leverandører af personlig pleje, praktisk hjælp og overdraget sygepleje
Bilag 1 Anmodningsskema til leverandører af praktisk hjælp
Bilag 2 Godkendelsesmateriale til leverandører af praktisk hjælp
Bilag 3 Krav til leverandøren af praktisk hjælp
Bilag 4 Indsatser under serviceloven (SEL) af praktisk hjælp
Bilag 5.1 IT Sikkerhedspolitik
Bilag 5.2 IT Sikkerhedspolitik Bilag 8A
Træffes: mandag, tirsdag, torsdag og fredag i tidsrummet kl. 09.00 - 12.00.