Gå til hovedindhold

Udbud

Her kan du læse om aktuelle udbud i Greve Kommune.

  • Tegnsprog

Indhold

    En ekspedition i Borgerservice

    Referater

    Udbudsplan 2025

    Udbudsplan 2025

    Nedenstående udbud ventes offentliggjort i 2025. Bemærk at der kan ske ændringer på baggrund af nye projekter og ændringer i tidsplaner.

    Greve udbyder 

    Håndværkerydelser 

    Boligadministration af ældreboliger 

    Juridiske ydelser 

    Rensning af tagrender 

    Forberedende myndighedsopgaver i byggesager 

    Teknisk rådgivning 

    Vask og leje af måtter 

    SKI udbyder 

    Kommunikationsprodukter - telefoner og netværksprodukter  

    Standardsoftware 

    Tidsskrifter 

    Tablets 

    Kontorartikler 

    Skole, hobby og beskæftigelsesartikler 

    Tele og data – mobil og fastnettelefoni 

    Biler 

    Storkøkkenudstyr 

    Genbrugshjælpemidler 

    FUS udbyder 

    Madservice til borgere i eget hjem 

    Tolkebistand 

    Dentale forbrugsartikler 

    Ventilationsservice 

    Aktuelle udbud

    Kære Leverandør

    Greve Kommune byder velkommen til genudbuddet af ’Sporingssystem til borgere med ​demens i Greve Kommune’.

    Et Sporingssystem består af sporingsenheder, et app-baseret sporingssystem samt et web-baseret administrationsmodul.

    Udbuddet omfatter abonnement på administrationsmodulet og det app-baserede sporingssystem samt leje af sporingsenheder.

    Såfremt din virksomhed er interesseret i at deltage i udbuddet, kræver det online registrering i det internetbaserede eSourcing system CTM (EU-Supply) http://www.eu-supply.com/greve.asp.

    Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet, og når virksomheden først én gang er oprettet, opnås der adgang til alle Greve Kommunes udbud, også de fremtidige.

    Efter registreringen kan virksomheden logge sig ind, og se udbudsmaterialet, herunder samtlige spørgsmål/krav, din virksomhed skal svare på samt de tilhørende dokumenter, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.

    DELTAGELSE:

    Følg nedenstående vejledning, når din virksomhed skal deltage i et udbud:

    1.Log ind i systemet klik på acceptér. Vær opmærksom på, at når du trykker på acceptér, forpligter du dig ikke til at fremsende tilbud, men har blot accepteret, at du har fået adgang til det foreliggende materiale.

    2.Ved at acceptere får du adgang til det relevante materiale. Du kan nu besvare de fremsatte spørgsmål og tilbudslister samt vedhæfte de dokumenter, som angives i udbuddet.

    ANDRE OPLYSNINGER:

    Der kan ikke rekvireres supplerende eller uddybende materiale, herunder udbudsmateriale. Al korrespondance samt spørgsmål til selve udbuddet mellem potentiel leverandør og Greve Kommune foregår via EU-Supply. Svar på spørgsmål i forbindelse med tilbudsgivning offentliggøres i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.

    Bemærk venligst, at både Greve Kommune og tilbudsgivers handlinger logges i systemet.

    Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supplys Support på telefon +45 70 20 80 14 eller mail til support@eu-supply.com.

    Med venlig hilsen
    Lars Torp Steffensen,
    Greve Kommune

    Sidst opdateret: 4. marts 2025

    Kontakt

    Center for Økonomi & HR

    Rådhusholmen 10
    2670 Greve

    Telefon: 43 97 97 97